Prvi pravi muški online magazin na srpskom! Dobre ribe, seks saveti, automobili, teretana, moda…

Zdrava ishrana za ravan stomak

Kako biste reagovali da vam neko kaže da način na koji jedete može da smanji vaš struk? Kako da ne, pomislili biste. Odrecite se ugljenih hidrata i oslonite se na  hranu. za zečeve. Netačno! Postoje drugi, ukusniji načini za to.

Određena hrana i navike u ishrani zaista mogu da vam pomognu da izravnate stomak (i zategnete ostale delove tela). Pokušajte sa ovim savetima i otkrijte savršen struk za kratko vreme:

Nešto sam utanjio...

Nešto sam utanjio...

Vitamin C: Ako obožavate citrusno voće – to je odlično, pošto su istraživači utvrdili da hrana koja je prirodno bogata vitaminom C, dakle agrumi ili limunsko voće, dinja i crvene papričice, mogu pomoći smanjenju upijanja masnoće. U stvari, ako ga izbegavate primetićete kako se vaš struk širi, pošto se dijete koje su siromašne vitaminom C povezuju i sa većim strukom. Neka vaš dnevni cilj bude minimum75 miligrama, narandža ili šolja jagoda za užinu. Videćete kako ove male promene mogu doneti velike rezultate. Možete uzimati vitamin C i u vidu suplemenata.

Čaj: Ljudi koji konzumiraju velike količine katehina, antioksidansa biljnog porekla u čaju koji može da pojača sagorevanje masnoće, su prema istraživanju Američkog časopisa kliničke ishrane (The American Journal of Clinical Nutrition) skloni da dobiju manje kilograma posle 14 godina od onih koji su pili manje čaja. Pokušajte odabirom neke vrste zelenog ili belog, koji sadrže najviše katehina.

Banana: Uzmite bananu i rešićete se nadutosti za čas! Ovo voće sadrži 422 mg kalijuma, kao i balastne materije koje pomažu pri regulisanju varenja. Ponesite bananu gde god da idete i imaćete izvanrednu užinu za ravan stomak, pošto ovo voće sadrži svega 90 kalorija, a stvara momentalan osećaj sitosti.

Smanjite GI (glikemijski indeks): Konzumiranjem samo jednog obroka hrane koja ima nizak glikemijski indeks (one koju vaš organizam vari polako i koja ne podiže rapidno nivo šećera u krvi), pomoćiće da se osećate sito ceo dan tako da je manje verovatno da ćete se prejedati, izveštava Američki časopis kliničke ishrane (The American Journal of Clinical Nutrition). Nizak glikemijski indeksa sadrže ovas, ovsene pahuljice, povrće (ali ne i krompir) i voće kao što su grejpfrut, jabuke i borovnice.

Kako prevazići čežnju za slatkim: Ludi za slatkišima? Malo tamne čokolade je u redu, ali ako ste već dostigli granicu navucite svoje patike. Prema istraživanju časopisa Apetit (Appetite), ljubiteljima čokolade koji pešače petnaestak minuta smanjuje se želja za čokoladom tokom, pa i nakon šetnje.

Izbegavajte rafinisane šećere: Pažljivo pregledajte etikete i verovatno ćete u mnogim proizvodima pronaći visok sadržaj šećera, čak i u paradajz sosu! Kada pronađete takav sastojak, vratite tu paklicu i potražite nešto drugo. Zašto? Namirnice nafilovane šećerom sadrže samo „prazne“ kalorije koje nemaju nikakvu nutritivnu vrednost. Takođe, ovakve namirnice obično imaju visok GI i otežavaju Vašem organizmu da troši masti kao izvor energije. Da biste ovo sprečili zamenite pakovanu hranu sa visokim sadržajem sećera za onu sa zdravim masnoćama i vlaknima, kao što je voće, povrće, humus (pire od leblebija), orasi, bademi ili semenke suncokreta.

Fotografišite svoj obrok: Fotografisanje vašeg tanjira punog hrane može vas održati vitkima. Prema istraživanjima Univerziteta Viskonsin u Medisonu (University of Wisconsin at Medison) ljudi koji su fotografisali sve što su pojeli za pet dana konzumirali su manje obroke i bilo je manje verovatno da će posegnuti za još jednim nego u toku nedelju dana kada su vodili pisani dnevnik ishrane. Pokušajte da uslikate svoje obroke tokom nedelju dana da vam pomognu da odredite pravu veličinu porcije i raznovrsne boje – usmerite se na više zelenog, a manje belog (osim ako nije karfiol).

©MuškiMagazin.com


Tagged as:

Ostavite svoj komentar